۲۰ درصد خوزستانی‌ها هنوز واکسن نزده‌اند / واکسیناسیون هرچه سریع‌تر تکمیل شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آذر 1400 | 11:42 ق.ظ
۲۰ درصد خوزستانی‌ها هنوز واکسن نزده‌اند / واکسیناسیون هرچه سریع‌تر تکمیل شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انتشار سویه جدید ویروس کرونا، از مردم خواست سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کنند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: “‏نزدیک به ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان خوزستان هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند که این موضوع با […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انتشار سویه جدید ویروس کرونا، از مردم خواست سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: “‏نزدیک به ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان خوزستان هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند که این موضوع با توجه به انتشار سویه جدید ویروس کرونا نگران‌کننده است. واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کماکان الزامی برای زندگی امن ما است.

‏از همه افرادی که تاکنون واکسن نزده‌اند دعوت می‌کنیم هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن مراجعه نمایند و کسانی که موعد تزریق دوز دوم و دوز سوم واکسن‌شان رسیده نیز در زمان مقرر برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.”


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار