۶۳۸گشت مشترک بازرسی از اصناف خوزستان انجام شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آذر 1400 | 11:19 ق.ظ
۶۳۸گشت مشترک بازرسی از اصناف خوزستان انجام شد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۶۳۸ گشت مشترک بازرسی با مشارکت ۶ دستگاه اجرایی استان از اصناف ، بازار و تولید کنندگان در یک ماه اخیر انجام شد.

امیرحسین نظری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ۸۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۷۲ گشت با دانشگاه های علوم پزشکی استان، ۱۰ گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، ۳۱ گشت با فرمانداری ها، ۶۹ گشت با اتحادیه ها و ۳۷۰ گشت با همراهی بازرسان اماکن در این مدت انجام شده است. 

وی با اشاره به تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف افزود: ۷۰ پرونده از سوی تعزیرات، ۲۸ پرونده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی، ۱۷ پرونده توسط فرمانداری ها، ۲۹ پرونده از سوی اتحادیه ها و پنج پرونده از سوی اداره اماکن تشکیل شده است.

نظری اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده های تخلفی که تشکیل شده است افزون بر چهار میلیارد و ۸۵ میلیون ریال بوده ضمن اینکه بیشتر تخلف در بخش پوشاک، واحدهای نانوایی، میوه فروشی و عرضه مواد پروتئینی ثبت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: به منظور پوشش حداکثری بازرسی از واحدهای صنفی استان خوزستان تلاش شده تمام دستگاه های ناظر در گشت بازرسی مشارکت داشته باشند.

وی گفت: افزایش گشت بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای مختلف خوزستان در حال انجام است.

بیش از ۱۴۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.

بر اساس دستور العمل وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار و واحدهای صنفی با توجه به نوسان قیمت کالاها افزایش یافته است‌.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار