دستگیری ۸۷سارق حرفه‌ای در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 09:33 ق.ظ
دستگیری ۸۷سارق حرفه‌ای در اهواز فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۸۷سارق حرفه‌ای در این کلانشهر دستگیر شدند و ۲۲۷فقره انواع سرقت کشف شد.
 

سرهنگ محسن دالوند افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با سارقان، فروشندگان موادمخدر و عاملان تیراندازی با هماهنگی مقام قضایی طی یک هفته در سطح اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۸۷سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۵خرده فروش موادمخدر، ۱۱عامل تیراندازی و ۶۸محکوم متواری را شناسایی و در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: ماموران انتظامی با اجرای این طرح ۹۸۳گرم انواع مواد مخدر، ۱۲تُن لوله سرقتی، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ۴باب قلیان سرای متخلف و ۶باب محل تجمع خرده فروشان و معتادان را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اذعان داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۲۷فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۷معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند، ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار