مشکل تامین مرغ در اهواز حل شده است

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 11:05 ق.ظ
مشکل تامین مرغ در اهواز حل شده است معاون امور دام جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اکنون کل کشتارگاه‌های خوزستان فعال هستند. بنابراین مشکلات تامین گوشت مرغ که در هفته گذشته در اهواز بوجود آمد، رفع شده است. عبدالامیر نیرومند در خصوص عرضه مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: با همکاری سازمان صمت و تشکل‌های تولیدی، اکنون کل کشتارگاه‌های خوزستان فعال هستند. بنابراین مشکلات […]

معاون امور دام جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اکنون کل کشتارگاه‌های خوزستان فعال هستند. بنابراین مشکلات تامین گوشت مرغ که در هفته گذشته در اهواز بوجود آمد، رفع شده است.

عبدالامیر نیرومند در خصوص عرضه مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: با همکاری سازمان صمت و تشکل‌های تولیدی، اکنون کل کشتارگاه‌های خوزستان فعال هستند. بنابراین مشکلات تامین گوشت مرغ که در هفته گذشته در اهواز بوجود آمد، رفع شده است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر گوشت مرغ تازه، مرغ منجمد نیز در بازار در حال توزیع است.

معاون امور دام جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص عرضه مرغ به قیمت مصوب، بیان کرد: از امروز گشت‌های متعددی متشکل از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی با گرانفروشی مرغ برخورد می‌کنند.

نیرومند گفت: روی هر بسته مرغ، کدی درج شده است که از این طریق می‌توان به راحتی مسیر آن را ردیابی کرد و از این طریق با گران فروشی از کشتارگاه تا مرغداری‌ها برخورد می‌شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همچنین مقدمات کار سامانه “رهتاب” روز گذشته در ستاد تنظیم بازار استان، بررسی شد که در صورت نهایی شدن، به زودی اجرایی شدن آن در استان عملیاتی می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار