۲پروژه از طرح‌های مسئولیت اجتماعی نفت و گاز مارون در غیزانیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 18:54 ب.ظ
۲پروژه از طرح‌های مسئولیت اجتماعی نفت و گاز مارون در غیزانیه افتتاح شد یک واحد آموزشی و یک مسجد از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه شهرستان اهواز افتتاح شد. مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون روز یکشنبه(۷ آذرماه ۱۴۰۰) در آیین بهره‌برداری از این طرح ها اظهارداشت:  طرح هایی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در […]

یک واحد آموزشی و یک مسجد از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه شهرستان اهواز افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون روز یکشنبه(۷ آذرماه ۱۴۰۰) در آیین بهره‌برداری از این طرح ها اظهارداشت:  طرح هایی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در قبال اهالی همجوار تاسیسات عملیاتی این شرکت به منظور رفع نیازهای ساکنان با اولویت و جدیت در حال اجرا  است.

حمید کاویان افزود: صنعت نفت در میان همین مردم فعالیت می‌کند و باید در حد توان و تا حدی که قانون اجازه می دهد، خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناسب را به این مناطق ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه طی سال‌های گذشته و پیش از این ۱۵ مدرسه و ۱۹ مسجد احداث یا بهسازی شده اند افزود: به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت، امسال زمین چمن مصنوعی رامشیر تامین و همچنین از سال گذشته تا کنون چهارهزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی علاوه بر چهار هزار بسته معیشتی، بین دانش آموزان و خانوارهای کم برخوردار همجوار تاسیسات توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) همچنین در این آیین با اشاره به خدمات تاثیرگذار سازمان بسیج مستضعفین در عرصه های مختلف، تشکیل این سازمان را دوراندیشی امام (ره) توصیف کرد و گفت: بسیج که در زمان جنگ یک نیروی امنیتی و دفاعی به شمار می‌آمد اکنون در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در میدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال دارد.

سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به همکاری و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه محرومیت زدایی گفت: تلاش‌های یکایک بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مایه مباهات است.

بر اساس این‌ گزارش، به همت پایگاه مقاومت بسیج نفت و گاز مارون، مسجد اهل بیت(ع) در روستای شاخ کوپال و مدرسه ۲ کلاسه شهید دیانت روستای چای ورشام بخش غیزانیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال احداث شدند.

در آیین افتتاح این پروژه‌ها مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت جنوب،  مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، مشاور مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی، بخشدار غیزانیه و مسئولان استانی و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار