تذکر نماینده هویزه به وزیر نیرو در خصوص تأمین حقابه کشاورزان

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آذر 1400 | 11:56 ق.ظ
تذکر نماینده هویزه به وزیر نیرو در خصوص تأمین حقابه کشاورزان نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه خطاب به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان و تالاب هورالعظیم را تأمین و مشکلات حقوق و بیمه کارگران آب و فاصلاب را حل کنید. قاسم ساعدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کارگران زحمتکش شهرداری‌ها و آب و فاضلاب حوزه انتخابیه یک […]

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه خطاب به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان و تالاب هورالعظیم را تأمین و مشکلات حقوق و بیمه کارگران آب و فاصلاب را حل کنید.

قاسم ساعدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کارگران زحمتکش شهرداری‌ها و آب و فاضلاب حوزه انتخابیه یک سال بدون حقوق و دو سال بدون بیمه امورشان را طی کردند. همچنین جوانان این مناطق علی رغم داشتن مدارک و تحصیلات عالیه و وجود ظرفیت‌های نفتی پشت حصار سایت‌های نفتی مانده و بیکار هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در مورد کشاورزان منطقه گفت: شاهد ممنوعیت کشت پاییزه و تابستانه کشاورزان هویزه و دشت آزادگان هستیم. این در حالی که ۸۰ درصد مردم دامدار و کشاورز بوده و اکنون بلاتکلیف هستند.

وی  خطاب به وزیر کشور گفت: جهت ارزیابی و تأمین خسارت کشاورزان و دامداران ناشی از خشکسالی اقدام جدی کنید. همچنین وزیر نیرو جهت تأمین حقابه کشاورزان و تالاب هورالعظیم و حل مشکل حقوق و بیمه کارگران آبفا اقدام جدی انجام دهد. همچنین سیاست‌های غلط، نادرست و تبعیض‌آمیز در جذب نیروهای غیربومی را مورد تجدیدنظر قرار داده و درصدد به کارگیری نیروهای بومی باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار