رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

کارگاه آموزشی سامانه های جامع تجارت و انبارها برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آذر 1400 | 10:36 ق.ظ
کارگاه آموزشی سامانه های جامع تجارت و انبارها برگزار شد رییس سازمان صمت خوزستان با تاکید بر ضرورت ثبت اطلاعات کالاهای مشمول در سامانه ها ، از برگزاری کارگاه آموزشی سامانه های جامع تجارت و انبارها برای مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی شهرستان اهواز خبر داد .

ضمن قدردانی از همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در برگزاری این دوره آموزشی – توجیهی ، گفت : ثبت نام کلیه فعالین تجاری و ثبت اطلاعات کالاهای مشمول در سامانه های جامع تجارت و انبارها الزامی است .

وی ادامه داد: همه واحدهای اقتصادی شامل واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کارهای مجازی عرضه کننده مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، لوازم خانگی، شیرخشک صنعتی ، مقاطع فولادی و محصولات پتروشیمی مکلف به ثبت اطلاعات از جمله ثبت ‌نام در سامانه جامع تجارت و اخذ کد نقش و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها و ثبت اطلاعات مربوط به محل نگهداری کالاها در سامانه‌های یادشده هستند.

دکتر نظری ، خاطر نشان کرد: رصد کالا در زنجیره تجاری و نظارت سیستمی جهت تسهیل و جلوگیری از گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا و همچنین بهبود و شفاف‌سازی فعالیت عاملین تجاری و فراهم نمودن امکان اعتبارسنجی و رتبه‌بندی عادلانه فعالان به صورت جدی و مستمر از سوی بازرسان این سازمان در حال اجراست.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی که با حضور کارشناسان سازمان صمت استان و مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی شهرستان اهواز و روسای ادارات شهرستانی برگزار شد ، فرایند ثبت نام و ثبت اطلاعات کالاهای مشمول رصد به صورت کامل تشریح و بررسی شد.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار