آرامش هفت‌تپه در شصتمین سالگرد تاسیس؛

حقوق آبان کارگران هفت‌تپه پرداخت شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آذر 1400 | 10:14 ق.ظ
حقوق آبان کارگران هفت‌تپه پرداخت شد با بازگشت هفت‌تپه به هفت طرح، جوانه‌های امید در دل هفت‌تپه روییده و بخشی از زمین‌هایی که در اثر خشکسالی و سوءمدیریت گذشته آسیب دیده بود، به همت کارگران بازسازی شده است.

همزمان با شصتمین سالگرد تاسیس شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، حقوق آبان ماه کارگران این شرکت پرداخت شد.

پنجشنبه (چهارم آذر ماه) پس از گذشت ۴۵ روز از واگذاری هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، همه مطالبات کارگران و کارکنان تسویه و حقوق‌های آنها به روز شده و روند بازسازی این شرکت در دو بخش کشاورزی و صنعت نیز در حال انجام است.

با بازگشت هفت‌تپه به هفت طرح، جوانه‌های امید در دل هفت‌تپه روییده و بخشی از زمین‌هایی که در اثر خشکسالی و سوءمدیریت گذشته آسیب دیده بود، به همت کارگران بازسازی شده است.

تحولات ایجاد شده و پرداخت بروز حقوق کارگران باعث ایجاد آرامش و روحیه امید، نشاط و سرزندگی کارگران شده است و به زودی نیز با اتمام اورهال کارخانه، سوت تولید شکر در این شرکت به صدا درمی‌آید.

برداشت نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اول دی ماه در سطح بیش از ۵ هزار هکتار شروع خواهد شد و پیش بینی می شود حدود ۳۰۰ هزار تن نیشکر برداشت و ۳۰ هزار تن شکر تولید شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، قدیمی‌ترین کارخانه نیشکری تولید شکر ایران در جوار شهر تاریخی شوش دانیال و زیگورات چغازنبیل است که در آذرماه سال ۱۳۴۰ تاسیس شد و اکنون به عنوان هشتمین طرح توسعه نیشکر شناخته می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار