رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور:

بنای فعالیت خود را بر سهولت صدور مجوزها قرار داده‌ایم/پیشتاز تسهیل‌گری در اشتغال روستایی هستیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 آذر 1400 | 21:49 ب.ظ
بنای فعالیت خود را بر سهولت صدور مجوزها قرار داده‌ایم/پیشتاز تسهیل‌گری در اشتغال روستایی هستیم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بنای فعالیت خود را بر سهولت در امر صدور مجوزها قرار داده است. این سخن را رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امروز پنج‌شنبه ( ۱۱ آذر ۱۴۰۰) در نشست هم‌اندیشی کشاورزان و بهره برداران شهرستان آبادان گفت و تاکید کرد که تسهیل‌‌گری در صدور […]

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بنای فعالیت خود را بر سهولت در امر صدور مجوزها قرار داده است.

این سخن را رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امروز پنج‌شنبه ( ۱۱ آذر ۱۴۰۰) در نشست هم‌اندیشی کشاورزان و بهره برداران شهرستان آبادان گفت و تاکید کرد که تسهیل‌‌گری در صدور مجوزها موجب اشتغال در روستاها می شود.

شاهرخ رمضان نژاد در این نشست که نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، با اشاره به اظهارات وزیر جهاد کشاورزی که “روستاها کانون تولید هستند” افزود: اشتغال روستایی در قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور پیش بینی شده است و ضرورت دارد کشاورزان بخصوص در حوزه آبادان که رسته های مختلفی در آن دیده شده است،  از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

وی با اشاره به نشست امروز گفت: به منظور توسعه آبزی پروری پیشنهاداتی مثل طرح توسعه آبزی پروری با استفاده از آبیاری نخیلات و نوآوری در پرورش ماهی گونه “سی بس” از سوی کارآفرینان و سرمایه گذاران مطرح شد و از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان خواسته شد که از این طرح‌ها حمایت نماید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به طرح سازمان نظام مهندسی در توسعه و افزایش بهره وری در پرورش میگو اشاره کرد و افزود: این سازمان همواره با اجرای سیاست سهم‌بری دانش از تولید در تلاش است از یک سو زمینه را برای مشارکت مهندسان شیلات فراهم کند و از سوی دیگر به افزایش بهره‌وری در تولید و در نهایت به افزایش درآمد تولید کنندگان این حوزه کمک کند.

پیش از این جلسه نیز امروز رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شماره ۵۹ شهرستان آبادان بازدید کرد و بر افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی تاکید نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار