احداث بنای یادمان شهدای گمنام و ۵۷ شهید شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 12 آذر 1400 | 11:31 ق.ظ
احداث بنای یادمان شهدای گمنام و ۵۷ شهید شرکت فولاد خوزستان یادمان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و ۵۷ شهید گرانقدر شرکت فولاد خوزستان احداث شد. مصطفی اژدری زاده، مدیر پروژه های ناحیه ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط‌عمومی اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گمنام، پیکر […]
یادمان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و ۵۷ شهید گرانقدر شرکت فولاد خوزستان احداث شد.
مصطفی اژدری زاده، مدیر پروژه های ناحیه ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط‌عمومی اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گمنام، پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام در آذرماه سال ۱۳۹۹ طی مراسمی تشییع و در محل ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان به خاک سپرده شدند. 
 
اژدری زاده افزود: طرح یادمان از آذرماه ۱۳۹۹ از سوی مدیریت پروژه‌های ساختمانی و سازه و با نظارت شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد آغاز ‌و با اجرای شرکت ایده پردازان صنعت فولاد در کمتر از یک سال به سرانجام رسید.
 
وی افزود: در ساخت و اجرای یادمان، همتی مضاعف گمارده شد و با پیگیری‌های معاونت برنامه‌ریزی و اجرای پروژه ها و با موافقت مدیرعامل محترم، این طرح به صورت مستمر و در دو شیفت کاری ادامه پیدا کرد.
 
اژدری زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: جا دارد از تلاش های بی‌وقفه‌ی تمامی همکاران که از بدو شروع این طرح نقش‌آفرینی کردند؛ تقدیر و تشکر نمایم.
 
یادمان فاخر شهدای گمنام و ۵۷ شهید شرکت فولاد خوزستان در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار