سدی بر روی رودخانه زهره برای تامین آب کشاورزی وجود ندارد

تاریخ انتشار: شنبه 13 آذر 1400 | 09:36 ق.ظ
سدی بر روی رودخانه زهره برای تامین آب کشاورزی وجود ندارد دریس مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی گفت: هیچ گونه سدی بر روی رودخانه زهره برای تامین آب کشاورزی وجود ندارد و سهمیه خوزستان از سد کوثر سالانه ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که برای آب شرب است. او با بیان اینکه تنها سدی که بالادست رودخاته زهره بوده […]

دریس مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی گفت: هیچ گونه سدی بر روی رودخانه زهره برای تامین آب کشاورزی وجود ندارد و سهمیه خوزستان از سد کوثر سالانه ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که برای آب شرب است.

او با بیان اینکه تنها سدی که بالادست رودخاته زهره بوده سد کوثر است که در خارج استان قرار دارد، افزود: در حال حاضر ورودی آب به سد آسک ۱۶۰ متر مکعب برثانیه است.

دریس بیان داشت: ۱۵ متر مکعب آن برای آب کشاورزی شهرستان‌های هندیجان و امیدیه برداشت و بقیه به سمت شهرستان هندیجان هدایت می‌شود.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که تا ساعت یک بامداد آب به شهرستان هندیجان خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار