رشد ۲۶ درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آذر 1400 | 08:51 ق.ظ
رشد ۲۶ درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از رشد ۲۶ درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در استان خبر داد و گفت: افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است. امیرحسین نظری در خصوص اهمیت صادرات از مرزهای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲هزار و ۴۰۲ میلیون یورو کالای […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از رشد ۲۶ درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در استان خبر داد و گفت: افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است.

امیرحسین نظری در خصوص اهمیت صادرات از مرزهای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲هزار و ۴۰۲ میلیون یورو کالای صادراتی به منظور بررسی برای صادرات، ثبت سفارش شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است، افزود: میزان ثبت سفارش کالای صادراتی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: ارزش در نظر گرفته شده برای ثبت ۲ هزار و ۴۰۷ فقره کالا است که توسط صادرکنندگان در خوزستان پیش از انجام صادرات ثبت شده است.

نظری در خصوص محصولات صادراتی از خوزستان عنوان کرد: این کالاهای صادراتی شامل محصولات کشاورزی، صیفی جات، محصولات پتروشیمی، محصولات فلزی، ساختمانی و صنایع دستی هستند.

وی با اشاره به مقاصد صادراتی کالاها ادامه داد: این اقلام عمدتا به کشورهای عراق، آسیای میانه، اروپای شرقی و حاشیه خلیج فارس صادر خواهند شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان در پایان گفت: بهبود شرایط صادراتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مناسب صادراتی در خوزستان می‌تواند زمینه ساز افزایش صادرات از استان شود.

وی افزود: گام برداشتن در این زمینه می‌تواند به رونق اقتصادی استان و منطقه کمک کند و همچنین زمینه ساز رشد تولید و ایجاد اشتغال شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار