افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای تعمیرات اساسی در شرکت گچساران

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1400 | 18:29 ب.ظ
افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای تعمیرات اساسی در شرکت گچساران مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای انجام گرفته تعمیرات اساسی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.  مهندس امید کیانی گفت: با همکاری عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیریت‌­های تدارکات و امور کالا و ترابری، حجم کارهای تعمیرات […]

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای انجام گرفته تعمیرات اساسی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

 مهندس امید کیانی گفت: با همکاری عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیریت‌­های تدارکات و امور کالا و ترابری، حجم کارهای تعمیرات اساسی در ۸ ماه ابتدای سال جاری در ناحیه گچساران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۰درصدی داشته است که علیرغم مشکلات پیش‌رو انجام تعمیرات اساسی مطابق و همگام با برنامه در حال انجام است.

 وی افزود: همچنین این مدیریت ضمن صیانت از تولید نفت و گاز طی این مدت ۲۱دستگاه ماشین آلات فرآیندی، ۷ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ کارخانه گاز و گاز مایع، ۴۱ تجهیز از واحدهای بهره برداری و ۱۷ تجهیز از واحدهای نمکزدایی را اتمام و یا در دست تعمیر طبق برنامه دارد.

 مهندس کیانی با اشاره به مسئولیت تعمیرات اساسی تاسیسات و ماشین‌آلات فرایندی دوار بالای ۴۰۰۰ اسب بخار را در گستره مناطق نفتخیزجنوب، گفت: این مهم به منظور دستیابی به تولید پایدار و افزایش آن در شرایط سخت تحریمی و کمبود قطعات یدکی، از طریق راهبری عملیاتی با تنوع کلیه تاسیسات، تجهیرات و ماشین‌­آلات دوار و با همراهی شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام می‌­شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار