ترخیص کالا از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان شتاب گرفت

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آذر 1400 | 11:50 ق.ظ
ترخیص کالا از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان شتاب گرفت رییس کل دادگستری خوزستان گفت: روند تخلیه و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان حسب دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری جدی و مستمر دستگاه قضایی استان سرعت گرفته است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد:موانع تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و قاچاق را با راهکارهای مناسب و لازم می توان مرتفع کرد و باید در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر کاهش مدت زمان توقیف کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی گفت: باید به گونه ای عمل شود که مدت زمان توقیف کالا در تملک سازمان اموال تملیکی با تسهیل در رسیدگی ،  هر چه سریعتر برای ترخیص و عرضه در بازار تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه با اشاره به پیگیری جدی برای سند دار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه ) اهواز اظهار داشت: با همکاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پیگیری مستمر و جدی دستگاه قضایی استان همچنین گروه های جهادی ، اقدام خوبیی در این رابطه انجام شد و در این جهت کمیسیون رسیدگی به رفع موانع سند دار شدن اراضی کوی مدرس تشکیل گردید که امیدواریم بزودی مشکل سند دار شدن اراضی این منطقه با راهکار مناسب حل و فصل شود.

“قاسم رسولی فاضل “نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این دیدار از اقدام اثربخش دادگستری خوزستان برای تعیین تکلیف و تسریع در روند تخلیه کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی تقدیر کرد و گفت: بر اساس بازدید انجام شده از انبارهای سازمان اموال تملیکی در بندر امام خمینی و دیگر شهرهای خوزستان ، این استان در زمینه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها اقدامات خوبی انجام داده است.

یکی از سیاست های قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی ترخیص هر چه سریعتر کالاهای توقیف شده در انبارهای اموال تملیکی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار