آیت الله کعبی در دیدار شهردار اهواز با ایشان: شهردار اهواز روحیه استیفای حقوق مردم را دارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آذر 1400 | 08:27 ق.ظ
آیت الله کعبی در دیدار شهردار اهواز با ایشان: شهردار اهواز روحیه استیفای حقوق مردم را دارد آیت الله عباس کعبی در دیدار رضا امینی شهردار اهواز با ایشان اظهار داشت: مردم در اهواز نیازمند خدمات شهری زیادی هستند و ارائه این خدمات حق الناسی است که بر گردن شهرداری نهاده شده است. وی افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و در جهت استیفای حقوق عامه شهر اهواز برای […]
آیت الله عباس کعبی در دیدار رضا امینی شهردار اهواز با ایشان اظهار داشت: مردم در اهواز نیازمند خدمات شهری زیادی هستند و ارائه این خدمات حق الناسی است که بر گردن شهرداری نهاده شده است.

وی افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و در جهت استیفای حقوق عامه شهر اهواز برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان تلاش نمایند تا اهوازی ها شاهد آبادانی و پیشرفت در شهر خود باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در گزارشی که شهردار محترم آقای امینی ارائه دادند الحمدلله روحیه تلاش و اراده پیگیری حقوق مردم اهواز مشاهده می شود که جای تقدیر دارد.

آیت الله کعبی با اشاره به موضوع حق آلایندگی صنایع بزرگ استان در اهواز، تصریح کرد: پرداخت حق آلایندگی صنایع بزرگ مانند نفت، طبق قانون باید انجام شود و شهردار اهواز نیز در برنامه های خود پیگیری استیفای این مطالبات را که می تواند تاثیر بسزایی بر ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد، دارند و ما نیز در این امر به ایشان کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات دهی به مردم باید پیوست عدالت داشته باشد، عنوان کرد: از مجموعه شهرداری و شورای شهر می خواهم که خدمات ابتدایی مانند نظافت و آبهای سطحی را در اولویت خود برای تمامی مناطق به ویژه مناطق محروم داشته باشند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار