سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 آذر 1400 | 09:32 ق.ظ
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد. صادق خلیلیان استاندار خوزستان طی حکمی محمد خانچی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب کرد. در حکم انتصاب وی آمده است: “جناب آقای خانچی با سلام و احترام با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان طی حکمی محمد خانچی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی آمده است:

“جناب آقای خانچی

با سلام و احترام
با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی موفق و موید باشید.

گفتنی است از جمله سوابق خانچی می‌توان به فرماندار مسجدسلیمان، مشاور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز،  عضو هیات مدیره شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مسول بسیج مهندسین استان اشاره کرد.” 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار