فولادسازان باید به سمت تولید فولاد بدون کربن و سازگار با محیط زیست حرکت کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 آذر 1400 | 10:42 ق.ظ
فولادسازان باید به سمت تولید فولاد بدون کربن و سازگار با محیط زیست حرکت کنند پروفسور عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران،‌ فولادسازان را به تولید فولاد بدون کربن تشویق کرد.     پروفسور عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران در آیین افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰ از دریافت ۲۰۰ مقاله خبر داد و افزود: پس از داوری مقالات در دو بخش ارائه حضوری و پوستر، ۷۶ مقاله به مرحله نهایی […]
پروفسور عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران،‌ فولادسازان را به تولید فولاد بدون کربن تشویق کرد.
 
 
پروفسور عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران در آیین افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰ از دریافت ۲۰۰ مقاله خبر داد و افزود: پس از داوری مقالات در دو بخش ارائه حضوری و پوستر، ۷۶ مقاله به مرحله نهایی راه پیدا کردند. فعالیت انتشاراتی انجمن در دو بخش مجلات عملی و تخصصی و چاپ کتاب فولاد است.‌ تا به امروز ۴۵ کتاب تخصصی حوزه فولاد به مرحله چاپ رسیده است. ایجاد دفاتر در دانشگاه و کارخانجات مختلف، برگزاری میزگرد با توجه به چالش‌‌ها، حمایت و مشارکت در همایش و نمایشگاه تخصصی وابسته به صنعت فولاد بخش عمده فعالیت‌های انجمن  فولاد به شمار می‌آیند.
 
نجفی‌زاده ضمن تشویق تولیدکنندگان فولاد به تولید فولاد بدون کربن، افزود: در انقلاب چهارم صنعتی، دیجیتالی شدن، استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند‌ها، استفاده از ربات‌های هوشمند و توسعه کنترل از راه دور مدیران، مواردی هستند که با توجه به تحولات، پیش‌بینی می‌شود در  جهت‌گیری‌ صنعت فولاد رخ دهد. کاهش مصرف انرژی و استفاده از فناوری روز به تولید فولاد با کیفیت و افزایش بهره‌وری کمک شایانی می‌کند‌.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار