آماده باش هلال احمر خوزستان در پی بارش باران

تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 | 09:49 ق.ظ
آماده باش هلال احمر خوزستان در پی بارش باران مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران هلال‌احمر در سراسر استان به منظور امدادرسانی سریع در حوادث احتمالی ناشی از بارش به حال آماده باش درآمدند.
 
آماده باش هلال احمر خوزستان در پی بارش باران

دکتر علی خدادادی جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم های امداد و نجات و تجهیزات لجستیکی این جمعیت جهت امدادرسانی سریع که بر اثر بارش باران طبق پیش بینی هواشناسی ممکن است دچار حادثه و آسیب شوند در حالت آماده باش اضطراری قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و احتمال بارش گسترده باران در اغلب نقاط استان ، امکان بروز آبگرفتگی معابر شهری ،طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد به همین‌منظور با همکاری نجاتگران این جمعیت اطلاع رسانی به عشایر و دیگر اهالی ساکن شده در حریم رودخانه ها و مسیل ها صورت پذیرفته است.

خدادادی  تاکید کرد: از تمامی هم استانی ها درخواست داریم به دقت به هشدار های اعلام شده مبنی بر عدم توقف در حریم رودخانه ها و مسیل ها توجه کنند و با تیم های امدادی نهایت همکاری را داشته باشند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از اواخر وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده در اغلب مناطق استان شاهد بارش باران خواهیم بود.

این اداره ه کل نسبت به وقوع آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

بر اثر بارش باران در اواخر آبان ماه امسال اغلب مناطق شهرستان شوشتر دچار آبگرفتگی شدند و ۱۵۰ خانوار بر اثر این آبگرفتگی دجار آسیب شدند و مورد امدادرسانی قرار گرفتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار