از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

عملیات اجرای روکش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید

تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 | 09:53 ق.ظ
عملیات اجرای روکش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید عملیات اجرای روکش آسفالت و احداث و ترمیم ابنیه فنی  بخش نخست از بهسازی و مرمت جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید . برای این بخش از پروژه بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ که ۳۱۰۰ متر طول و […]

عملیات اجرای روکش آسفالت و احداث و ترمیم ابنیه فنی  بخش نخست از بهسازی و مرمت جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید .

برای این بخش از پروژه بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ که ۳۱۰۰ متر طول و ۵/۵ متر عرض  آسفالت آن می باشد مبلغ ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است و مدیریت مهندسی و ساختمان بر عملیات اجرایی آن نظارت داشته است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان  با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر،  به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع می گردد.

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان ۱۸۳۰۰متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت آن شامل عملیات خاکی و ترمیم و احداث ابنیه فنی و  اجرای روکش آسفالت به طول ۱۳۰۰۰ متر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار