اجرای طرح کنترل هوشمند ناوگان حمل ونقل شهری خوزستان/ اعلام نام کارکنان واکسن نزده به مدیرانشان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آذر 1400 | 09:33 ق.ظ
اجرای طرح کنترل هوشمند ناوگان حمل ونقل شهری خوزستان/ اعلام نام کارکنان واکسن نزده به مدیرانشان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا برای ناوگان حمل و نقل درون شهری از امروز یکشنبه در خوزستان اجرا می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا برای ناوگان حمل و نقل درون شهری از امروز یکشنبه در خوزستان اجرا می شود.

 ولی‌الله حیاتی شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در استانداری اظهار داشت: بر اساس این طرح رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ برای فعالیت در حمل و نقل درون شهری باید در شرایط بیماری نبوده و ۲ دُز واکسن تزریق کرده باشند. همچنین اتحادیه‌های ناوگان حمل و نقل باید کد QR داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا از هفته گذشته برای کارکنان اداره ها و دستگاه‌های اجرایی آغاز شد افزود: به محض دسترسی به سامانه امید نام و نشانی کارکنان اداره هایی که واکسن دریافت نکرده اند به مدیران‌شان اعلام می‌شود، این افراد حق ورود به محل کار را ندارند در غیر این صورت هر ۱۵ روز یک بار باید تست منفی پی سی آر  ارائه نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار