مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از توسعه مضاعف شبکه برق شهرستان شوش در سال جاری خبر داد

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 09:59 ق.ظ
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از توسعه مضاعف شبکه برق شهرستان شوش در سال جاری خبر داد دکتر علی خدری در حاشیه نشست با اعضای شورای اسلامی شهر حر شهرستان شوش، گفت: این نشست با موضوع وصول مطالبات برق از شهرداری، روشنایی معابر شهری، کشف رمز ارزهای غیرمجاز و ادامه کیفی سازی شبکه برق این شهرستان برگزار شد.

دکتر علی خدری با تاکید بر موقعیت خاص شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تامین برق استان و مراکز حساس حیاتی گفت: فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در سطح مشترکان نیازمند استفاده از برنامه ها، ابزارها و ایده های جدی و نوین می باشد که از مدیران انتظار می رود در این خصوص اهتمام ویژه ورزند.

وی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات از مشترکین برق، هدف از پیگیری وصول مطالبات را تامین هزینه های خدمت رسانی بهتر به مشترکین دانست و گفت: وصول مطالبات و پرداخت به موقع و غیر حضوری صورتحسابهای برق مصرفی، یکی از مهمترین وظایف شرکتهای توزیع برق است؛ زیرا درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می شود و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی از وزارت نیرو در وهله اول، موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه می باشند .

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزبع نیروی برق خوزستان ادامه داد: علاوه بر این، شرکت توزیع از همین محل باید هزینه های اصلاح و بهینه سازی شبکه، پرداخت دیون پیمانکاران، حقوق و دستمزد پرسنل، بیمه و مالیات و … را تامین نماید. بنابراین هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات، ” فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت یارانه ها و سپس تامین هزینه های مرتبط با خدمت رسانی به مشترکین برق” است.

خدری افزود: ماههای پایانی سال از پر دغدغه ترین ماهها در ضرورت وصول مطالبات است زیرا شرکت توزیع با پرداخت های مضاعف حقوق و عیدی، فشار پیمانکاران و طلبکاران فروشنده لوازم و تجهیزات برقی به همان نسبت با فشار بیشتر مقامات بالادستی برای تامین نقدینگی یارانه ها نیز مواجه است . از این رو سازمانها و نهادها ، موسسات و مقامات و مسئولین استان و مردم عزیز ، شریف و فهیم خوزستان با همدلی و همراهی در پرداخت معوقه ها اقدام کنند تا در قبال تعهدات خود با چالش مواجه نشویم و با سربلندی بیشتر در خدمت رسانی به مردم همت گماریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار