عضو شورای شهر اهواز خبر داد:

ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکل آب‌های سطحی در اولویت

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 09:07 ق.ظ
ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکل آب‌های سطحی در اولویت عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رسیدگی به محل‌هایی که به لحاظ آب‌های سطحی آسیب‌پذیر است، از برنامه‌های مهم شورای شهر اهواز به شمار می‌رود.
 
ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکل آب‌های سطحی در اولویت

سید محمدجواد رضوی با اشاره به مسئله آب‌های سطحی در اهواز، اظهار کرد: رسیدگی به محل‌های آسیب‌پذیر به لحاظ آب‌های سطحی، از برنامه‌های مهم شورای شهر است که در این خصوص اقدامات لازم با هماهنگی شرکت آبفا و خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: هدف ما این است در کوتاه مدت بتوان مسئله آب‌های سطحی برخی مناطق آسیب‌پذیر را علاج بخشیم که این مهم با لوله‌گذاری قطر بالاتر در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: اگر چه ممکن است تا پایان سال با وجود بارندگی‌ها، تمام مناطق شناسایی شده در جهت رفع آب‌های سطحی به نتیجه نرسند، اما مشکل بخش زیادی از مناطق را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، گفت: برخی از طرح‌ها که بارزترین آن طرح میدان شهید چمران است دچار موانعی می‌شوند و باعث شده بهره برداری از فاز اول آن به تأخیر بی افتد که شهردار و شواری شهر در حال رفع آن هستند.

رضوی ادامه داد: به زودی فاز نخست پروژه دانشگاه شهید چمران که مسیر بلوار گلستان و امانیه را به هم متصل می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم تا بخشی از ترافیک ایجاد شده در این محل نیز رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستور شهردار اهواز، تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام مشخصی نرسیده‌اند، هیچ پروژه‌ای کلید نخواهد خورد و از این بابت در حال پیگیری مجدانه برای به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار