اُمیکرون در کمین شب یلدا است

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آذر 1400 | 08:32 ق.ظ
اُمیکرون در کمین شب یلدا است رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون کامل افراد با توجه به احتمال ورود و شیوع سوش اُمیکرون، اطمینان بخش است.

 مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: لازم است تمامی افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا خود مراجعه کنند.

او افزود: تمامی مراکز بهداشت، پایگاه‌های تجمیعی و مراکز روستایی حوزه غرب اهواز آمادگی تزریق واکسن کرونا را دارند و تمام افراد واجد شرایطی که سه ماه از تزریق نوبت دوم آن‌ها گذشته است می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

احمدی بلوطکی ادامه داد: واکسیناسیون این افراد از نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول و دوم صورت می‌گیرد و افرادی که هنوز نوبت دوم واکسن خود را تزریق نکرده‌اند بیش از این تعلل نکنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز اضافه کرد: این افراد هرچه سریعتر برای انجام واکسیناسیون به مراکز تعیین شده مراجعه کنند و دوره کمون اُمیکرون کوتاه‌تر و سرایت پذیری آن بیشتر است .

این مقام مسئول گفت: علایم سوش اُمیکرون شامل ضعف، بی حالی، خستگی، کاهش انرژی، تمایل به استراحت، سرفه خشک و تعریق شبانه، خراشیدگی ته حلق و احساس گلودرد شدید بوده و لازم است مردم آگاهانه و با تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیوع سوش جدید بیماری پیشگیری کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار