دو انتصاب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 17:17 ب.ظ
دو انتصاب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در احکامی مدیر امورمالی و رئیس پژوهش و فناوری این شرکت را منصوب کرد.  بر اساس این احکام مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی و محمد گلستانباغ به عنوان رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند. مهندس دانشی در حکم مدیر […]

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در احکامی مدیر امورمالی و رئیس پژوهش و فناوری این شرکت را منصوب کرد.

 بر اساس این احکام مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی و محمد گلستانباغ به عنوان رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند.

مهندس دانشی در حکم مدیر امور مالی ضمن اشاره به اهم وظایف این مسئولیت از زحمات و تلاش‌های عبدالرزاق جیشی در مدت سرپرستی این مدیریت قدردانی کرد.

وی همچنین در حکم رئیس پژوهش و فناوری ضمن برشمردن مهمترین وظایف این مسئولیت از زحمات شاهین کرد در مدت تصدی این مسئولیت و حسین یاقوت‌نژاد به جهت تمشیت امور این اداره قدردانی کرد.

شایان ذکر است مرتضی قربانی پیش از آقای جیشی مدیرامورمالی مناطق نفتخیز جنوب بوده و محمد گلستانباغ نیز دانش آموخته دکترای مهندسی شیمی گرایش فرآیند از دانشگاه نفت،‌ گاز و پتروشیمی سمنان است و پیش از این در معاونت مهندسی نفت مدیریت امور فنی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مهندس ارشد نفت مشغول بود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار