کارگران هفت‌تپه تجمع کردند؛ این بار برای تشکر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 11:16 ق.ظ
کارگران هفت‌تپه تجمع کردند؛ این بار برای تشکر دکتر عبدعلی ناصری نیز با حضور در میان این تجمع کنندگان ضمن تشکر از قدردانی آنها، ابراز امیدواری کرد که شرکت هفت تپه با تلاش، همدلی و همت دسته جمعی کارکنان و مدیریت به زودی به سوددهی خواهد رسید.

ده ها تن از کارگران و کارکنان کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در یک تجمع صنفی برای تشکر و قدردانی از اقدامات اخیر دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سامان دهی اوضاع این شرکت در مدت زمان کوتاهی تجمع کردند.

این تجمع، امروز چهارشنبه (اول دی ماه ۱۴۰۰)، در حاشیه مراسم افتتاح جایگاه سوخت و افتتاح کارخانه تولید رب شرکت نیشکر هفت‌تپه و بازدید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و هیئت همراه به منظور اطمینان از پیشرفت آخرین اقدامات، اوضاع و شرایط این شرکت صورت گرفت.

یکی از نمایندگان کارگران در این باره گفت که «اجتماع امروز ما نسبت به سایر اجتماعات صنفی‌ شکل گرفته، متفاوت است. ما امروز آمده ایم تا رضایت خودمان را از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و مدیرعامل شرکت هفت تپه برای احیای این شرکت و همچنین بازگشت به کار ۹۳ نفر از کارگران اخراجی غیرنیشکری اعلام کنیم».

دکتر عبدعلی ناصری نیز با حضور در میان این تجمع کنندگان ضمن تشکر از قدردانی آنها، ابراز امیدواری کرد که شرکت هفت تپه با تلاش، همدلی و همت دسته جمعی کارکنان و مدیریت به زودی به سوددهی خواهد رسید.

پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی از جمله تعیین تکلیف مدیریت شرکت، تسویه همه مطالبات کارگری، آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن، اصلاح مزارع نیشکر و کشت‌های نیشکری و غیرنیشکری، انجام بیمه کارگران و بیمه تکمیلی صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایت‌مندی کارگران این شرکت حاصل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار