۲ هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید برای خوزستان تامین می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 4 دی 1400 | 08:49 ق.ظ
۲ هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید برای خوزستان تامین می‌شود مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه تامین و توزیع حدود دو هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید برای بازار استان در نظر گرفته شده است، گفت: در هفته های آینده، نیروهای ما برای عقد قرارداد خرید میوه اقدام خواهند کرد. محمد معین راد در خصوص توزیع میوه نوروزی اظهار کرد: تامین و توزیع […]

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه تامین و توزیع حدود دو هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید برای بازار استان در نظر گرفته شده است، گفت: در هفته های آینده، نیروهای ما برای عقد قرارداد خرید میوه اقدام خواهند کرد.

محمد معین راد در خصوص توزیع میوه نوروزی اظهار کرد: تامین و توزیع حدود دو هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید با قیمت دولتی برای بازار استان در نظر گرفته شده است که از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده توزیع می شوند.

وی افزود: این میوه ها شامل پرتقال والنسیا و تامسون و سیب زرد و قرمز هستند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: میوه ها در تمامی شهرستان های استان، توزیع خواهند شد و غرفه هایی نیز به منظور عرضه این میوه ها در سطح استان در نظر گرفته می شود.

معین راد بیان کرد: تامین میوه ای شب عید عمدتا از شمال کشور و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود و در هفته های آینده، نیروهای ما برای عقد قرارداد خرید میوه اقدام خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بر کیفیت این میوه ها به صورت کامل نظارت خواهد شد و تا زمان توزیع نیز در سردخانه نگهداری می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار