زندان زدایی و کاهش جمعیت کیفری اولویت دستگاه قضایی در خوزستان است

تاریخ انتشار: شنبه 4 دی 1400 | 11:03 ق.ظ
زندان زدایی و کاهش جمعیت کیفری اولویت دستگاه قضایی در خوزستان است رییس کل دادگستری خوزستان گفت: نهادینه سازی رویکرد زندان زدایی از روند و مجازات ها و کاهش جمعیت کیفری استان خوزستان به شکل اصولی و هدفمند از اهداف و اولویت های دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام صادق مرادی در جریان بازدید ۲ روزه از چهار زندان سپیدار، مرکزی اهواز، شوشتر و دزفول و رسیدگی به پرونده‌ تعدادی از زندانیان افزود:این رویکرد در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی تحول و تعالی محور رییس قوه قضاییه است.
وی در جریان رسیدگی قضایی به پرونده زندانیان این چهار زندان و دیدار چهره به چهره با تعدادی از زندانیان ، دستور لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده به مراجع ذیربط ابلاغ کرد.
در این دیدارها که مدیر کل زندانهای خوزستان ،دادستان مرکز استان، رییسان دادگستری ها و دادستانهای حوزه های قضایی اهواز، دزفول،اندیمشک،شاوور،الوار، شوشتر و گتوند نیز حضور داشتند رییس دادگستری خوزستان با ۲۷٠ نفر زندانی دیدار و دستور لازم را برای رسیدگی قانونی به درخواست های پرونده ای و قضایی آنان صادر کرد.
رییس کل دادگستری خوزستان همچنین از طرح های عمرانی در دست اجرا و مراکز بهداشتی ، درمانی و خدماتی این زندان ها بازدید کرد و در جریان برنامه های توسعه محور و ارتقای امکانات و تسهیلات خدماتی به زندانیان قرار گرفت.
مرادی در سال جاری دست کم ۶ بار از زندان های استان خوزستان بازدید و مشکلات مدجویان زندانی را مورد بررسی قرار داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار