اعلام هشدار زرد و نارنجی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 دی 1400 | 09:51 ق.ظ
اعلام هشدار زرد و نارنجی در خوزستان اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به کاهش دما و ورود و استقرار سامانه بارشی در استان هشدار زرد و نارنجی صادر کرد .

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع مه و کاهش دید در اکثر نقاط استان از امروز  تا صبح روز چهارشنبه گفت: تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی ازکاهش دید افقی ،احتیاط در صعود به ارتفاعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری گرفته شود.

اعلام هشدار زرد و نارنجی در خوزستان

محمد سبزه زاری با اعلام هشدار سطح نارنجی نیز افزود : از اواسط روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده با ورود و استقرار سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف بویژه در جنوب شرق و شرق استان مورد انتظار است .

وی ادامه داد: مناطق شرقی، شمال شرقی ، جنوبی ، جنوب شرقی و بخشهای از مرکز استان شهرهای بهبهان ،هندیجان ، امیدیه ، رامشیر ، رامهرمز،باغملک ،آغاجاری ،دزپارت ،بندرامام ،بندرماهشهر ،اندیکا ،لالی ،ایذه و بویژه ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار داد.

مدیرکل  هواشناسی خوزستان اظهار داشت: احتمال شکستگی درختان، صاعقه و کاهش دید موقتی واحتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب دربرخی مناطق، طغیان رودخانه های فصلی در مناطق کوهستانی وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار