نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها با اعضای شورای شهر شوش

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 دی 1400 | 10:17 ق.ظ
نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها با اعضای شورای شهر شوش یعقوب شلیش پور در جلسه با اعضای شورای شهر شهرستان شوش دانیال (ع) ، با اشاره به ظرفیت های قانونی سازمان در اجرای پروژه های متعدد اظهارکرد: ما می توانیم بستری فراهم کنیم که با استفاده از ظرفیت قانونی که سازمان دارد به حل مشکلات این شهرستان کمک کنیم. وی با بیان اینکه خوشبختانه دولت […]
یعقوب شلیش پور در جلسه با اعضای شورای شهر شهرستان شوش دانیال (ع) ، با اشاره به ظرفیت های قانونی سازمان در اجرای پروژه های متعدد اظهارکرد: ما می توانیم بستری فراهم کنیم که با استفاده از ظرفیت قانونی که سازمان دارد به حل مشکلات این شهرستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دولت جدید جهت انجام پروژه های عمرانی رویکرد خوبی دارد افزود:بازدیدهایی که مسئولان کشوری از استان داشتند و انعکاس این بازدیدها نشانگر نگاه ویژه دولت به استان ما است، بنابراین مسئولان شهرستان شوش مشکلات خود را حتما انعکاس دهند.

شلیش پور خطاب به اعضای شورای شهرستان شوش گفت: این شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزهای مختلف دارد که در این زمینه سرمایه گذاری نشده است.

وی با اولویت بندی مطالبات اعضای شورای شهر شهرستان شوش تصریح کرد: در ابتدا دوره های آموزش تخصصی برای کارکنان شهرداری و ادارات این شهرستان برگزار می کنیم همچنین نسبت به نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی اقدام خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار