روند اجرایی پروژه خط انتقال آب بارانگرد با کسب رضایت معارضین اجرایی می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 دی 1400 | 14:18 ب.ظ
روند اجرایی پروژه خط انتقال آب بارانگرد با کسب رضایت معارضین اجرایی می شود مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: با رضایت تعدادی از معارضین و همکاری مسئولان روند اجرایی پروژه خط انتقال آب بارانگرد مجددا اجرایی می شود.

 

روند اجرایی پروژه خط انتقال آب بارانگرد با کسب رضایت معارضین اجرایی می شودمحمدرضا کرمی نژاد درباره روند اجرایی پروژه خط انتقال بارانگرد اظهار داشت: پروژه خط انتقال بارانگرد یکی از پروژه های مهم شرکت آب و فاضلاب خوزستان بوده که به دنبال آن تنش آبی در منطقه بارانگرد به طور کامل برطرف می شود.
 
وی افزود: چالش های اجتماعی و اعتراض اهالی منطقه مبنی بر بی آبی در تابستان ۱۴۰۰، این پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان اجرایی شد.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به این پروژه بیان کرد: کلیات طرح خط انتقال آب بارانگرد، اجرای خط انتقال ۲۰۰ میلیمتر چدن داکتیل از قلعه تل تا بارانگرد به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر بوده که روند اجرایی این طرح آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: حفر، تجهیز و اجرای خط انتقال چاه در این منطقه شامل خط انتقال برق، الکترو پمپ، تابلو برق است.
 
کرمی نژاد با اشاره به متقاعد کردن معارضین برای اجرای این پروژه عنوان کرد: این پروژه با اجرای حدود ۲‌کیلومتر خط لوله به دلیل معارضین محلی و عدم مجوز شهرداری قلعه تل قریب ۵ ماه تعطیل بوده که با پیگیری انجام شده و همکاری مسئولین محلی در جلسه‌ای که در شامگاه پنجشنبه مورخ ۳/۱۰/۱۴۰۰ در شهر باغملک برگزار شد رضایت تعدادی از معارضین اخذ و مقرر شد از هفته آینده عملیات اجرایی مجدداً توسط پیمانکار آغاز گردد .
 
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: با تامین اعتبار این طرح و رفع معارضین امکان به بهره‌برداری رسیدن این پروژه مهم تا تابستان آینده مهیا می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار