ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خوزستان به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 دی 1400 | 16:56 ب.ظ
ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خوزستان به کار خود پایان داد   ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خوزستان امروز (چهارشنبه ۸ دی) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. سجاد بهمئی امروز (چهارشنبه ۸ دی) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره یک جشنواره فرهنگی – رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه کشور است که به صورت استانی و ملی برگزار می‌شود […]

 

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خوزستان امروز (چهارشنبه ۸ دی) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سجاد بهمئی امروز (چهارشنبه ۸ دی) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره یک جشنواره فرهنگی – رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه کشور است که به صورت استانی و ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش استانی به جشنواره کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای خوزستان افزود: پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوزستان ۲۸ شهریور و با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان رونمایی و بعد از ۲ ماه ۵۲۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه داوری نیز با استفاده از داوران نخبه استان خوزستان انجام شد اضافه کرد: جشنواره در ۱۱ محور و ۹ قالب برگزار و امروز از صاحبان آثار منتخب تجلیل شد.

بهمئی در پایان از همکاری فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، جانشین این فرماندهی و معاونان، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان، خانه مطبوعات استان و نیروهای بسیجی برای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

در پایان جشنواره از ۲۷ خبرنگار که در بخش‌های مختلف جشنواره حائز مقام و یا شایسته تقدیر شدند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار