تاکید دکتر ناصری بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی

تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 | 08:27 ق.ظ
تاکید دکتر ناصری بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی دکتر ناصری ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی بین کمیته‌های فرهنگی و تشویق آنها برای حرکت جدی‌تر و همه‌جانبه‌تر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی، نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی و طرح جامع این فعالیت‌های در همه کشت و صنعت‌های نیشکری و صنایع جانبی و پیگیری و نظارت بر آن از سوی ائمه جماعات تاکید کرد.

این اظهارات دکتر عبدعلی ناصری، پنج‌شنبه (۹ دی‌ماه) در جلسه شورای فرهنگی توسعه نیشکر در سرسرای شرکت توسعه نیشکر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر، مدیران عامل و ائمه جماعات واحدها مطرح شد.

دکتر ناصری ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی بین کمیته‌های فرهنگی و تشویق آنها برای حرکت جدی‌تر و همه‌جانبه‌تر صورت می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی انجام‌شده در سطح واحدها توسط ائمه جماعات و مدیران عامل، این فعالیت‌ها را منشأ خیر و برکت برای نیشکر دانست و گفت: گروه‌های هدف سند راهبردی فرهنگی موردنظر شامل کارکنان، خانواده‌های آنها، روستاهای پیرامون کشت و صنعت‌ها می‌شود.

مدیرعامل توسعه نیشکر ادامه داد: تعهدات اجتماعی در حال انجام در شرکت توسعه نیشکر و زیرمجموعه آن نباید به مسائل فیزیکی و عمرانی محدود شود، بلکه باید مسائل معنوی و آموزش‌های دینی و فرهنگی لحاظ شود.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر با اشاره به این‌که مرور و گرامیداشت مناسبت ۹ دی باهدف یادآوری این حادثه و عدم فراموشی عبرت‌های آن است، تاکید کرد، فتنه ۸۸ باید کالبدشناسی و رفتارشناسی شود، زیرا این قائله به برکت خون سیدالشهدا و مدیریت مقام معظم رهبری پس از ۸ ماه پایان یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دکتر ناصری غیرت و اهتمام ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و تعهدات اجتماعی نشان داده است، همچنین نگاه ایشان به مسئله نماز در فضای صنعتی چشمگیر و ستودنی است.

وی با بیان این‌که گزارش‌هایی که درباره رشد و شکوفایی نیشکر می‌شنویم خوشحال‌کننده است، افزود: مجموعه نیشکر با نهادینه‌کردن فرهنگ کار و همچنین راه‌اندازی کلاس‌های اعتقادی الگویی برای کشور شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان از خدمات دکتر آلبوناصر در روابط عمومی و تعامل مجموعه ایشان با ائمه جماعات و انعکاس فعالیت‌های مختلف در کشت و صنعت نیشکر تقدیر و بر ضرورت بهره‌برداری بیشتر از فضای مجازی در این زمینه تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه نیشکر و ائمه جماعات مستقر در واحدها، در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی اظهار نظر و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار