تزریق حدود ۶ میلیون دز واکسن کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 | 09:28 ق.ظ
تزریق حدود ۶ میلیون دز واکسن کرونا در خوزستان ، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: سویه اُمیکرون در دنیا یکه تازی می‌کند و کشور‌های مختلفی را درگیر کرده است به گونه‌ای که تاکنون در بیش از ۱۱۰ کشور به سویه غالب تبدیل شده است. او افزود: در بررسی انجام شده از هر ۱۷ بیمار بستری شده مبتلا به اُمیکرون فقط یک نفر […]

، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: سویه اُمیکرون در دنیا یکه تازی می‌کند و کشور‌های مختلفی را درگیر کرده است به گونه‌ای که تاکنون در بیش از ۱۱۰ کشور به سویه غالب تبدیل شده است.

او افزود: در بررسی انجام شده از هر ۱۷ بیمار بستری شده مبتلا به اُمیکرون فقط یک نفر واکسیناسیون کامل انجام داده است، و این موضوع نشان می‌دهد کسانی که واکسیناسیون کاملی دارند کمتر دچار اُمیکرون می‌شوند.

علوی اضافه کرد: روند واکسیناسیون در استان با شتاب خوبی در حال انجام است گفت: تاکنون ۸۲.۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال خوزستان یک دُز، ۶۶.۷ درصد دُز دوم و ۹ درصد دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بیش از ۹۱.۵ درصد جمعیت دانش آموزی خوزستان تاکنون دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۱۸ درصد از افرادی که دُز اول را زده‌اند، هنوز برای دُز دوم مراجعه نکرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: برخی از مشاغل مثل نانوایی ها، رستوران‌ها و پاساژ‌ها اصلا شیوه نامه‌ها را رعایت نمی‌کنند؛ همچنین داروخانه‌ها و مطب‌ها جزو اماکن شلوغ و حساس هستند که حتما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار