کوه مشکلات در آبادان همچنان پابرجاست

تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 | 11:32 ق.ظ
کوه مشکلات در آبادان همچنان پابرجاست فرماندار سابق آبادان گفت: تا این لحظه تلاش کردم ذره ذره از کوه مشکلات آبادان را کم کنم اما همچنان مشکلات وجود دارد.

سید زین‌العابدین موسوی صبح شنبه در آئین تودیع خود و معارفه سرپرست جدید فرمانداری آّبادان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: از همه مردم بابت کارهای انجام نشده، معذرت می‌خواهم و حلالیت می‌طلبم.

وی افزود: بعد از جنگ، کوهی از مشکلات در آبادان باقی مانده است، ۱۲ دولت و ۱۰ مجلس خروجی کارشان تا دولت ۱۲ مشکلات این شهر است.

فرماندار سابق آبادان تصریح کرد: بحران‌های سختی را در این سال‌ها پشت سر گذاشتیم من سرباز نظام هستم، در آبادان هر کاری به من سپردند تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتم.

موسوی ادامه داد: از دولت دوازدهم تا به این لحظه تلاش کردم ذره ذره از این کوه مشکلات کم کنم اما همچنان مشکلات وجود دارد، فرماندار جدید هم باید این تلاش را ادامه دهد.

فرماندار سابق آبادان توضیح داد: حدود ۴۰ ماه در این سمت مأمور بودم و وقتی کار را شروع کردم با شهر و مشکلاتش غیرآشنا نبودم، از سال ۶۱ تا به امروز ساکن آبادان هستم.

صبح شنبه طی آئینی که با حضور مسئولان استانی و محلی در سالن جلسات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، «سیدزین العابدین موسوی» فرماندار فعلی آبادان تودیع و «احسان عباسپور» به عنوان سرپرست فرمانداری آبادان معارفه شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار