برای رفع مشکلات استان همدل و همراه باشیم

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 دی 1400 | 00:05 ق.ظ
برای رفع مشکلات استان همدل و همراه باشیم در دیدار مشترک اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی با استاندار ویژه خوزستان و معاون استاندار بر مسائلی همچون اهداف مشترک و برنامه های جامع و چشم اندازهای بلندت برای رسیدن به این اهداف بحث و گفتگو شد. اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور نشست مشترکی با استاندار ویژه خوزستان و معاون اقتصادی […]

در دیدار مشترک اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی با استاندار ویژه خوزستان و معاون استاندار بر مسائلی همچون اهداف مشترک و برنامه های جامع و چشم اندازهای بلندت برای رسیدن به این اهداف بحث و گفتگو شد.

اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور نشست مشترکی با استاندار ویژه خوزستان و معاون اقتصادی استانداری خوزستان داشتند که در این نشست ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی‌های بلندمدت بر پایه اهداف مشترک، مشکلات و چالش‌های مهم استان مورد بحث قرار گرفت.

سردار افشار ریاست شورای راهبردی دولت ایران قوی ضمن تجلیل از زحمات استاندار خوزستان اظهار کرد: گروه‌های مردمی دولت ایران قوی به عنوان بازوان قوی دولت محسوب شده که می‌توانند نقش مهمی را در اداره کشور ایفا کنند.

دکتر حسین رحمانی رییس شورای راهبردی استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات استاندار خوزستان و معاون اقتصادی استاندار در مدت حضورشان برای مردم، به معرفی اعضای شورای راهبردی استان پرداخت و افزود: حضور نیروهای همراه و همدل در بخشهای مختلف می‌تواند زمینه پیشرفت مدیریت کاربردی را برای هر مجموعه‌ای بهتر و تاثیرگذارتر کند.

همچنین استاندار ویژه خوزستان در در این نشست از حضور اعضای شورای راهبردی جهت هم اندیشی ورفع مشکلات استان تقدیر کرد ست و ابراز امیدواری نمود: با تدوام این جلسات و استفاده از ظرفیت های شورای راهبردی در کشور و در استان در ماه های آینده انتظارات اتفاقات خوبی را داریم.

در ادامه فتوحی معاون اقتصادی استانداری خوزستان به برنامه ریزی جامع و تعریف چشم انداز بلندمدت بر پایه اهداف مشترک برای منافع استان تاکید کرد و گفت: با حضور استاندار خوزستان رشد خوبی در جهت تامین بودجه های استان در حال انجام است که در چند ماه آینده تاثیر این اقدامات مشخص می شود.

اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی در خوزستان با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند

اعضای شورای راهبردی دولت ایران قوی در خوزستان با آیت الله فرحانی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بازدید و در خصوص همدلی اقوام و سران و گروه های مردمی و احزاب خوزستان گفتگو کردند.

اعضای شورای راهبری دولت ایران قوی با آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای خبرگان رهبری دیدار داشته وی در خصوص نقش این شورا در همدلی اقوام و سران و گروه های مردمی و احزاب استان گفتگو کردند.

در این دیدار حاج اقای سلطانی دبیر شورای راهبردی کشور در خصوص نقش سازنده شورا و در رفع موانع ومشکلات استان تاکید نموده ست که با شروع کار کمیته های تخصصی این امر محقق خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار