ساماندهی حیوانات بلاصاحب و کنترل بیماریهای مشترک انسان و حیوان

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 دی 1400 | 11:18 ق.ظ
ساماندهی حیوانات بلاصاحب و کنترل بیماریهای مشترک انسان و حیوان سایت صفیریه در شهرستان اهواز محل ساماندهی، نگهداری وعقیم کردن حیوانات بلاصاحب ظرف مدت یک ماه توسط شهرداری راه اندازی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه آمار سگ های ولگرد در سطح شهر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، ادامه داد: مشکلات و هزینه های قانونی که در قبال سگ گزیدگی گریبان گیر مجموعه شهرداری را خواهد گرفت، از احداث و اداره چند سایت نگهداری سگ های بلاصاحب بیشتر است.

نجاتی اظهار داشت: اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب باید با اطلاع رسانی قبلی و در زمان های مناسب به ویژه شب ها نسبت به جمع آوری این حیوانات اقدام کرده تا شهروندان نسبت به اجرای آن آمادگی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: سایت سفیریه در شهرستان اهواز (محل ساماندهی، نگهداری وعقیم کردن حیوانات بلاصاحب)ظرف مدت یک ماه توسط شهرداری راه اندازی و تمامی شهرستانها نسبت به راه اندازی این سایت اقدام جدی نمایند.

ایشان تاکیدکرد: هر گونه کم کاری وقصوری در روند کار توسط دستگاههای متولی امر بر علیه آن دستگاه اقدام قانونی و جدی صورت می پذیرد.

در ادامه معاون سیاسی از راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری در خصوص دریافت مسائل و مشکلات شهروندان دراین خصوص خبرداد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار