کشف بیش از ۲۲۲ کیلو مواد افیونی در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 18 دی 1400 | 09:31 ق.ظ
کشف بیش از ۲۲۲ کیلو مواد افیونی در اهواز فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر و کشف بیش از ۲۲۲ کیلوگرم مواد افیونی در اهواز خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفته گذشته […]

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر و کشف بیش از ۲۲۲ کیلوگرم مواد افیونی در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفته گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی، سه محموله مواد افیونی را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه با کار اطلاعاتی پیچیده و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس پنج سوداگر مرگ دستگیر و سه دستگاه خودرو در این ارتباط توقیف شدند، گفت: در یکی از این عملیات‌ها یکی از سوداگران مرگ قصد فرار از دست قانون را داشت که ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح وی را از ناحیه پا زخمی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات‌های موفق، مقدار ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی گفت: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار