برپایی غرفه سازمان آب و برق خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش در محل پژوهشگاه نیروی تهران

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 دی 1400 | 09:00 ق.ظ
برپایی غرفه سازمان آب و برق خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش در محل پژوهشگاه نیروی تهران مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان از برپایی غرفه پژوهش در محل پژوهشگاه نیرو خبر داد.

داریوش بهارلویی گفت: هفته پژوهش فرصت مغتنمی جهت ارائه دستاوردهای پژوهش، فناوری و ارائه نتایج پژوهش های انجام شده به علاقمندان و دست اندرکاران و همچنین قدر دانی از زحمات پژوهشگران، محققان و اندیشمندان این عرصه است.

بهارلویی در خصوص برپایی غرفه سازمان آب و برق خوزستان در پژوهش گاه نیروی تهران نیز افزود: در غرفه سازمان آب و برق خوزستان در دو بخش حضوری و مجازی، محصولات نوآورانه و فناورانه سازمان و شرکت های طرف قرارداد به معرض نمایش گذاشته شد که علاوه بر حضور جمع کثیری از علاقمندان، مورد بازدید مقام وزیر نیرو، معاونین و مدیران وزارتخانه و شرکت های زیرمجموعه قرار گرفت. در بخش مجازی نیز دو نشست تخصصی با عنوان مسئولیت های اجتماعی صنعت آب و برق و ارائه دستاوردهای رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان برگزار گردید و پوستر، بروشور و مشخصات ده محصول فناورانه در نمایشگاه مجازی بارگزاری شد و به نمایش در آمد. در نمایشگاه حضوری نیز ۱۲ دستاورد فناورانه مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

مدیر دفترنوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‎های کاربردی بیان کرد: در خلال برنامه های هفته پژوهش، مراسم تقدیر از شرکت های برتر صورت پذیرفت که در این میان سازمان آب و برق خوزستان با توجه به عملکرد شایسته ی پژوهشی، حائز رتبه برتر و مقام اول در میان کل شرکت های آب منطقه ای کشور شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

در خاتمه بهارلویی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به جهت حمایت از دفتر پژوهش ها، از همکاری مدیر روابط عمومی، مدیر بودجه و مدیران عامل محترم شرکت های تابعه که در امر برپایی و برگزاری هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ همکاری داشته اند تشکر و قدر دانی نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار