پایان عملیات تعمیر اساسی، نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ عمودی ۵۱۰ کیلوواتی شبکه آبیاری شمال شرق اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 دی 1400 | 09:04 ق.ظ
پایان عملیات تعمیر اساسی، نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ عمودی ۵۱۰ کیلوواتی شبکه آبیاری شمال شرق اهواز مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و کارون بزرگ از پایان عملیات تعمیر اساسی، نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ عمودی ۵۱۰ کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ ویس شبکه آبیاری شمال شرق اهواز خبر داد.

“بهرام جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به مشکلات موجود در خصوص تأمین آب اراضی تحت پوشش شبکه آبیاری شمال­ شرق اهواز ناشی از کاهش دبی رودخانه کارون در مجاورت ایستگاه پمپاژ ویس و عدم امکان استفاده از حداکثر ظرفیت موجود در اویل فصل کشت زمستانه سال جاری و همچنین با عنایت به محدودیت زمانی به قید فوریت ، نسبت به انجام تعمیرات اساسی ، نصب و راه­اندازی یک دستگاه پمپ عمودی ۵۱۰ کیلوواتی با ظرفیت پمپاژ ۵/۲ مترمکعب بر ثانیه اقدام گردید.

وی خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی پمپ مذکور و افزایش ظرفیت پمپاژ ایستگاه ویس نسبت به تأمین آب پایدار و مطمئن اراضی کشاورزی مناطق ملاثانی ، ویس ، ابوفاضل و سلامات اقدام شد.

شایان ذکر است؛ در سال ۱۳۹۶ با نصب و راه اندازی ۴ دستگاه الکتروپمپ شناور ۵۶۰ کیلوواتی و ۱ دستگاه الکتروپمپ شناور ۴۰۰ کیلوواتی با مساعدت معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان نسبت به افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ ویس به میزان ۵/۲۲ مترمکعب بر ثانیه با اقدام گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار