برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 دی 1400 | 08:58 ق.ظ
برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در اولین روز از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد.

 سردار سیدمحمد صالحی گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اولین روز از اجرای بیست و نهمین مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، توسط پلیس امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۸ نفر عاملان تیراندازی‌ها، دارندگان و عوامل خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر کردند.

به گفته سردار صالحی در این ارتباط ۶ قبضه انواع سلاح جنگی، ۱۳ قبضه اسلحه شکاری و ۲۰۹ عدد فشنگ مربوطه کشف شد و متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

به گفته سردار صالحی در نیمه نخست امسال بالغ بر ۲ هزار و۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شده که در مقایسه با پارسال ۴۸ درصد افزایش کشف داشته ایم و تا کنون ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان منهدم شده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار