نحوه حذف جرائم کرونایی اعلام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 10:42 ق.ظ
نحوه حذف جرائم کرونایی اعلام شد رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد. سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحریک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را […]

رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد.

سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحریک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی درباره این شرایط افزود: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد. یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد و … می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

هادیانفر اظهار کرد: این افراد به سه طریق می‌توانند نسبت به حذف این جرائم اقدام کنند. اول مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، دوم مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و سوم مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور.

وی اضافه کرد: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف این جرائم اقدام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار