رشد و توسعه کشاورزی با ظرفیت سازی برای سرمایه گذاران

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 دی 1400 | 10:01 ق.ظ
رشد و توسعه کشاورزی با ظرفیت سازی برای سرمایه گذاران رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رشد و توسعه کشاورزی در استان با ظرفیت سازی برای سرمایه گذاران میسر می‌شود.

 خدارحم امیری زاده افزود: با تاکید بر شناسایی و بررسی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در همه بخش‌های کشاورزی و صدور فراخوان در همه شهرستان‌ها برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها افزود: کارگروه فنی و تخصصی سرمایه گذاری باید پروژه‌های کلان و زنجیره‌ای را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه این کارگروه باید اشتغال‌های مستقیم، صنایع فراوری و تبدیلی محصولات کشاورزی را در بر گیرد و به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی داشته باشد، اظهار داشت: این اقدام باعث می‌شود جایگاه محصولات کشاورزی استان ارتقاء پیدا کند.

امیری زاده بیان کرد: ظرفیت‌های بی شماری در استان خوزستان وجود دارد که باید فرصت‌هایی در اختیار سرمایه گذاران در این بخش قرار داد تا بیش از پیش به رشد و توسعه کشاورزی استان کمک کنیم تا مردم بهره کافی را ببرند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: هر شهرستانی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که باید شناسایی و معرفی شوند تا سرمایه گذاران از قابلیت‌های این شهرستان‌ها آشنایی کامل را بدست آورند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار