خوزستان، استانی نا امن برای قاچاقچیان

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 دی 1400 | 11:07 ق.ظ
خوزستان، استانی نا امن برای قاچاقچیان فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: یگان‌های قرارگا‌های جنوب غرب ارتش، ۱۶ قبضه سلاح جنگی را در منطقه فکه کشف و ضبط کردند.

 امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی گفت: شامگاه یکشنبه نیرو‌های لشکر ۹۲ زرهی مستقر در مرز‌های جنوب غرب کشور با کشور عراق، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان، موفق به کشف ۱۶ عدد برنو جنگی دوقبضه در منطقه فکه شدند.

فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور  می گوید: در روز‌های گذشته نیز یگان‌های قرارگا‌های جنوب غرب ارتش با کشف محموله‌های احشام، سلاح و مهمات قاچاق به سمت کشور عراق و یا از کشور عراق به داخل کشورمان، مانع از جولان اشرار و قاچاقچیان در منطقه شدند.

به گفته این مقام مسئول مرز‌هایی که نیروی زمینی ارتش مستقر شده است از غرب تا جنوب غرب و از جنوب شرق تا شرق، به تجهیزات به روز برای پایش مرز‌ها مجهز شده اند.

او گفت:  محیط کاملا برای قاچاقچیان نا امن است و اشرار و قاچاقچیان بدانند مرز‌های استان خوزستان هر کجا که نیروی زمینی، مرزبانی و سپاه مستقر هستند با هشیاری کامل حراست می‌شوند و این یگان‌ها از ورود و خروج هر نوع کالا، سلاح و دیگر اقلام قاچاق جلوگیری خواهند کرد.

خوزستان، استانی نا امن برای قاچاقچیان

فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور می گوید: رزمندگان به صورت شبانه روزی و با هشیاری کامل مرز‌ها را پایش می‌کنند و  اشرار و قاچاقچیان هیچ راهی جز پایان دادن به تخلفات خود نخواهند داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار