مسیر ۶ روستا در خوزستان همچنان بسته است

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 دی 1400 | 08:42 ق.ظ
مسیر ۶ روستا در خوزستان همچنان بسته است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی در شهرهای شمالی استان، مسیر ۶ روستا به دلیل سیلابی بودن همچنان بسته است. غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: در پی بارندگی های مداوم  اخیر، جاده ۹ روستا در دزفول، اندیمشک و گتوند به دلیل سیلابی شدن مسیر مسدود شد. […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی در شهرهای شمالی استان، مسیر ۶ روستا به دلیل سیلابی بودن همچنان بسته است.

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: در پی بارندگی های مداوم  اخیر، جاده ۹ روستا در دزفول، اندیمشک و گتوند به دلیل سیلابی شدن مسیر مسدود شد.

وی افزود: با فروکش آب و تلاش نیروهای راهداری مسیر یک روستا در گتوند و ۲ روستا در دزفول بازگشایی شد اما ۶ مسیر دیگر به دلیل سیلابی بودن همچنان بسته هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه دسترسی به این روستاها نیازمند فروکش آب است، گفت: علاوه بر محورهای سیلابی، مسیر شاهزاده عبدالله با حدود ۲۵ روستا، مسیر موری با حدود ۶ روستا، مسیر دره گچی با ۴ روستا، مسیر شیمبار حدود ۱۰ روستا، مسیر سوسن به کُمفه با ۶ روستا و مسیر عالی‌پیر میرزا با ۵ روستا با ریزش کوه مواجه هستند.

بهرامی نیا با بیان اینکه اولویت با ریزش برداری در محورهای اصلی کوهستانی استان است، تصریح کرد: ریزش برداری در مسیرهای منتهی به این روستاها به ترتیب در حال انجام است و در صورتی که سامانه بارشی جدیدی وارد نشود و ریزش کوه در مسیرهای اصلی جاده اندیکا-شهرکرد نداشته باشیم، مسیر این روستاها در اسرع وقت بازگشایی می ‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص مسیر خرم آباد به اندیمشک عنوان کرد: مسیر برگشت از خرم آباد به پل زال همچنان مسدود و با توجه به شدت تخریب، بازسازی آن زمانبر است.

وی بیان کرد: تردد در مسیر خرم آباد به اندیمشک همچنان از محورهای جایگزین شامل جاده قدیم خرم آباد-پلدختر برای خودروهای سبک و محور خرم آباد- کوهدشت- پلدختر- اندیمشک برای تردد خودروهای سنگین خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار