پرداخت ۱۴ میلیارد تومان صدقه توسط خوزستانی ها

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 دی 1400 | 09:11 ق.ظ
پرداخت ۱۴ میلیارد تومان صدقه توسط خوزستانی ها   معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستا با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردم برای رفع مشکل نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان خوزستان در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد یافته است. حافظ منصوری بابیان اینکه این میزان […]
 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستا با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردم برای رفع مشکل نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان خوزستان در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد یافته است.

حافظ منصوری بابیان اینکه این میزان صدقه از صندوق بزرگ و معابر، مشترکین صندوق متوسط و کوچک جمع‌آوری شده است، افزود: ۲۰ درصد نیز از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی جمع‌آوری شده است.
منصوری گفت: صدقات جمع‌آوری شده در هر شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و پروژه‌های عام‌المنفعه همان شهرستان و در سرفصل‌های مسکن، معیشت، جهیزیه، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می‌شود.
وی افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق صدقات سهم‌بندی شده و متناسب با سهم مشخص شده در جهت رفع مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان به کار برده می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدی مجهز شده‌اند.
وی افزود: کمیته امداد به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، بستر‌هایی برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند هدایای نقدی خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

خیران استان همچنان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل کد USSD با شماره گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، تماس با سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir و کد QR پرداخت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار