عملیات بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 دی 1400 | 20:18 ب.ظ
عملیات بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان آغاز شد عملیات اجرایی بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان با تامین مالی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت اداره کل منابع طبیعی خوزستان، هم‌زمان با ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک آغاز ‌شد. اعتبار لازم برای اجرای این طرح، توسط مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، براساس تفاهم‌نامه‌ای با […]

عملیات اجرایی بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان با تامین مالی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت اداره کل منابع طبیعی خوزستان، هم‌زمان با ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک آغاز ‌شد.

اعتبار لازم برای اجرای این طرح، توسط مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، براساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان تامین شده است؛ تا طی چندین پروژه نهال‌کاری، عملیات بیولوژیک، بیومکانیک و حفاظت از عرصه‌های اجرایی در ۲۰۰۰ هکتار از کانون‌های ریزگرد استان خوزستان به اجرا ‌درآید.

طرح بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰ هزار هکتار از کانون‌های ریزگرد خوزستان، از سال ۱۳۸۹ با مشارکت وزارت نفت آغاز شده است و بر اساس آن هرسال بخشی از این طرح اجرا می‌شود.

در آیینی که به همین مناسبت روز چهارشنبه، ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ برگزار شد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، استاندار خوزستان، مدیرعامل و مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نماینده‌ی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، مدیرکل منابع طبیعی خوزستان و مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار