بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 دی 1400 | 11:24 ق.ظ
بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است و اکنون برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به عزت و سربلندی بیشتر و همچنین تحقق تمدن بزرگ اسلامی، باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی سه شنبه شب در دیدار با رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان در رابطه با عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌های استان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تنظیم بیانیه گام دوم انقلاب شأن  ولایت خود را نشان دادند و بی‌شک یکی از مزیت‌های اصلی این بیانیه  پشتوانه ولایی آن است.

وی افزود: این بیانیه نقشه راه برای کشور و نسل‌های آینده است که ضرورت دارد در سطح جامعه و به خصوص در مراکز علمی و دانشگاهی بیش از گذشته معرفی و عملیاتی شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: زمانی گام دوم انقلاب به خوبی شناخته و معرفی می شود که گام اول انقلاب و پیروزی مردم مقابل دنیای استکبار و هیمنه سلطه به خوبی درک شود.

وی تصریح کرد: نسل اول انقلاب باید عظمت و اقتدار گام اول را برای نسل جدید بازگو کنند تا عظمت انقلاب برای جوانان امروز قابل لمس و مورد شناخت واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بیان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مسیر حرکت انقلاب را مشخص کردند و ادامه این مسیر نیز تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی به دستان رهبری حکیم و فرزانه سپرده شده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان گفت: گام اول انقلاب با قدرت مسیر خود را پیموده و به چله دوم رسیده و اکنون منشور و نقشه راه رهبر معظم انقلاب پیش روی همگان قرار دارد که حفظ انقلاب و رساندن آن به صاحب اصلی‌ آن تکلیفی است که بر عهده دلسوزان نظام و انقلاب است.

وی یادآور شد: بیانیه گام دوم عصاره فضائل رهبری است که برای نسل کنونی و آینده نوشته شده و بی شک عمل به آن، پیشرفت و نجات کشور را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در مورد تحقق یکی از ارکان بیانیه گام دوم انقلاب در مجموعه دانشگاهی گفت: علم و پژوهش یکی از ارکان اصلی گام دوم انقلاب است و  ساخت مته حفاری در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان کار بزرگی بود و نشان داد که ما باید بیش از گذشته به تخصص و فهم نیروهای بومی اعتماد کنیم.

وی در پایان از زحمات مجموعه جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان تقدیر کرد و این حوزه را یکی را بخش های تاثیرگذار در جامعه برشمرد.

جهاد علمی و پژوهشی درخوزستان شتاب گیرد

همچنین در ادامه جلسه رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان با اشاره به رکن علم و پژوهش در بیانیه گام دوم گفت: دانشگاه‌های استان و به خصوص شرکتهای دانش‌بنیان می توانند با عمل به این رکن مهم بیانیه، در خلق علم و فن‌آوری و اختراع و نوآوری تاثیرگذار باشند.

هوشنگ صالح‌راد ضمن تقدیر از مجموعه جهاد دانشگاهی استان برای ساخت مته حفاری، این دستاورد بزرگ را تحقق بیانیه گام دوم در زمینه علم و پژوهش خواند و از مجموعه های علمی و پژوهشی استان خواست تا به جهاد علمی و پژوهشی در استان خوزستان شتاب بیشتری بخشند.

وی افزود: امید می رود دانشگاه‌های استان در کنار رسالت اصلی خود به کارگاهای تولید علم، اختراع و فن‌آوری نیز تبدیل شوند تا تحول محسوسی در استان ایجاد گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار