تامین و اهدای ۸ هزار اصله نهال به شهرهای رامشیر و رامهرمز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 دی 1400 | 11:32 ق.ظ
تامین و اهدای ۸ هزار اصله نهال به شهرهای رامشیر و رامهرمز مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان‌اینکه‌این شرکت عملکرد خوب و سازنده‌ای در کاهش چشمگیر آلاینده‌های  زیست محیطی هوا، خاک و آب داشته است، از تامین و اهدای ۸ هزار اصله نهال به شهرهای رامشیر و رامهرمز علاوه بر  بخش‌های غیزانیه و مشراگه خبر داد. مهندس حمید کاویان با اشاره به‌این […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان‌اینکه‌این شرکت عملکرد خوب و سازنده‌ای در کاهش چشمگیر آلاینده‌های  زیست محیطی هوا، خاک و آب داشته است، از تامین و اهدای ۸ هزار اصله نهال به شهرهای رامشیر و رامهرمز علاوه بر  بخش‌های غیزانیه و مشراگه خبر داد.

مهندس حمید کاویان با اشاره به‌این موضوع که  این شرکت از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰هزار اصله نهال را به مناطق همجوار تاسیسات اهدا کرده است، گفت: تامین نهال و درختکاری از مهمترین اقدامات ما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و خوشبختانه موفق شدیم به مناسبت هفته ملی هوای پاک ۸هزار اصله نهال دیگر را نیز به مردم مناطق مذکور تقدیم کنیم.

وی افزود: مهمترین و تاثیر گذارترین اقدام اخیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اجرای طرح جمع‌آوری گازهای مشعل بود که تاکنون موجبات جمع آوری بیش از ۹۰ درصد گازهایی که پیش از‌این می سوخت را فراهم آورده است و تا سه سال‌اینده، هیچ گونه گاز سوزی را در گستره شرکت نخواهیم داشت.

مهندس کاویان در ادامه  اظهار داشت: در سال جاری پایش و اندازه گیری آلاینده‌های محیط زیستی در بخش هوا(اگزاست توربین ها، پیش گرمکن ها و غیره) توسط آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان به انجام رسید که با توجه به اقدامات پیشگیرانه شرکت در‌این حوزه، نتایج آزمایش‌ها مثبت و رضایت بخش ارزیابی شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بهسازی ناوگان خودرویی در راستای به حداقل رساندن آلاینده‌های هوا را نیز اقدامی خوب دانست و اظهار داشت: با انجام معاینات فنی منظم(هر ۳۰هزار کیلومتر) خودروها، استفاده از خودروهای مدل بالا دارای سیستم کاتالیزور و افزودن تعدادی خودروی پیکاپ جدید به ناوگان ترابری شرکت، میزان آلاینده‌های خودرویی نیزبه صورت قابل توجهی کاهش یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار