کشف ۵۳۷ کیلو گرم انواع موادمخدر طی ۲۴ ساعت در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 دی 1400 | 13:32 ب.ظ
کشف ۵۳۷ کیلو گرم انواع موادمخدر طی ۲۴ ساعت در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام ۳ باند قاچاق موادمخدر و کشف ۵۳۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در راستای در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت ۳ باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

او می گوید: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۳ عملیات مقتدرانه ۸ نفر از اعضای ۳ باند قاچاق موادمخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

به گفته سردار صالحی ماموران در بازرسی‌های خود از ۲ دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار ۵۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته ۲ مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط ۱۵ نفر خٌرده فروش دستگیر، ۲۸ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و تعداد ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

فرماندهی انتظامی خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار