آغاز طرح مشترک سپاه و نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 بهمن 1400 | 08:53 ق.ظ
آغاز طرح مشترک سپاه و نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی در اهواز طرح مشترک مالک چهار با حضور بسیجیان و نیروی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در اهواز آغاز شد.

 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عصر شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مالک چهار اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به تامین امنیت اجتماعی همواره در تلاش است و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: بسیج نیز در ماموریت های خود برای کمک به نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم را داشته و در ماموریت‌های مختلف اجتماعی در هر جایی که نیاز باشد مشارکت دارد.

وی افزود: در رزمایش مشترک مالک، نیروهای بسیج در گره‌ها و نقاطی که از پیش از سوی کارشناسان اطلاعاتی و عملیاتی تعیین شده در کنار نیروی انتظامی مستقر خواهند شد و برای اطمینان بخشی به حوزه امنیت روانی و اجتماعی مردم کمک خواهند کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان نیز گفت: طرح مالک چهار با هدف پیشگیری از وقوع جرم همچنین ارتقای سطح امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت شهروندان با استفاده از توان عملیاتی نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

سردار سیدمحمد صالحی تصریح کرد: امید است این نیروهای خدمتگزار با یک هم افزایی بالا بتوانند امنیت پایداری را در مرکز استان محقق کنند.

وی یادآور شد: در این طرح نیروهای بسیج به صورت مشترک با نیروی انتظامی و یا به صورت جداگانه در نقاط مختلف و پر تردد حضور پیدا می‌کنند و با ناهنجاری‌های اجتماعی و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند داشت.

پیش از این نیز در طرح های متعددی نیروهای بسیج برای برقراری امنیت مناطق شهرهای استان خوزستان به کمک مجموعه نیروی انتظامی آمده و در برقراری آرامش و امنیت نقش بسزایی داشته اند.

تامین امنیت مناطق مختلف خوزستان بخصوص شهرستان اهواز همواره یکی از مطالبات جدی مردم بوده است.

وقوع برخی حوادث و سرقت های به عنف در اهواز باعث آزرده خاطر شدن اذهان عمومی شده و همین امر باعث شد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرم همچنین برقراری امنیت اجتماعی طرح مالک چهار را اجرا کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار